31.10.2014

Sweterek z buldogiem :)

 Hej, na początek muszę wspomnieć o tym co zobaczyłam dziś w Tesco, a mianowicie wszędzie porozwieszane choinki, nawet w lodówce wędlinami znalazła się jedna, na dodatek ubrana w bombki, od razu przy wejściu znalazły się już zestawy prezentowe, dział z choinkami i ozdobami świątecznymi, a najbardziej zszokowało mnie specjalnie zrobione miejsce dla Mikołaja z wielkim tronem. To jakaś paranoja, przecież jeszcze dwa miesiące do świąt, u mnie ciepło, pięknie świeci słońce, więc nawet nie myślałam o zimie,a tu proszę, już popsuli mi przedświąteczny nastrój, który miał dopiero nadejść, chociaż Kaufland i tak był lepszy, bo czekoladowe mikołaje widziałam tam już na początku października.

Wracając do zestawu, dzisiejsza propozycja to obcisła spódniczka plus koszula, na którą założyłam sweterek z buldogiem, który jak dla mnie jest uroczy :), całość dopełniają moje najukochańsze szpilki. Na dzisiaj to by było tyle, :)
przesyłam pozdrowionka i życzę straaasznego Halloween :*






























sweter: cropp / koszula: mohito / spódnica:house


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl