09.01.2016

BLACK & WHITE FUR


 Hej, całkiem niedawno doszło do mnie wyczekiwane futerko z SHEIN. Uwielbiam futrzaste okrycia wierzchnie, a to naprawdę zaskoczyło mnie wykonaniem, ładnie uszyte, włos mięciutki, a przede wszystkim bardzo cieplutkie. Szczerze mówiąc to trochę się obawiałam, że to co pokazują na zdjęciach będzie zupełnie inaczej wyglądało w rzeczywistości, ale całe szczęście się nie zawiodłam. Mogę nawet stwierdzić, ze SHEIN to jeden ze sklepów gdzie ubrania są droższe, ale za to dobrze wykonane (przynajmniej mi nie trafiło się nic wadliwego). Przekonałam się o tym na własnej skórze choćby zamawiając tą samą sukienką z SHEIN oraz w tańszym chińskim sklepie. Rezultat- ta droższa uszyta była z porządnego materiału, pasowała idealnie i służy mi już ponad rok, natomiast ta tańsza prześwitywała, a do tego była na tyle krótka, że nawet jej lekkie przedłużenie nie pomogło. Podsumowując czasami warto dobrze przeanalizować to co mamy kupić  z zagranicznych sklepów i zapłacić trochę więcej ale cieszyć się ubraniem, które można na siebie założyć.
pozdrowionka :* 
 

   FUTERKO:  SHEIN SPODNIE: STRADIVARIUS / SZALIK: RESERVED / KOZAKI: ELILU.PL / NARZUTKA: PAKUTEN.PL / NASZYJNIK: CROPP