21.04.2017

EMBROIDERED VELVET DRESS

Hej, trochę mnie tu nie było, a to dlatego, że niedawno wróciłam z wakacji i już niebawem pojawi się post na ten temat, a dzisiaj przyszedł czas na sukienkę, w której od razu się zakochałam. Prezentuje ona kilka trendów, hafty, velvet czy odsłonięte ramiona. Piękne kwiatowe aplikacje sprawiają, że sukienka robi wrażenie, a jej dodatkowym atutem jest długość. Dobrałam do niej czerwone szpilki i torebkę aby pasowały do czerwonych róż.

POZDROWIONKA :*

SUKIENKA: SAMMYDRESS /  TOREBKA: MOHITO / SZPILKI: MOHITO / CHOKER: ZAFUL
















htthttps://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771ps:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhok9GoidNDlx20FYOgxE-NZUGJI_gKH7Sbo-ru9tQwhn2GDuxd2NuPHwP2rpNMG26lqUjt7mIYkFBpr_lgyx1vB_OmYDrFVkIhM19O5QZ4xBBT1zYArToyHanD8PCc-orMJ5dRPD17ZJ33/s1600/Untitled18.jpg
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz