15.12.2015

ŚWIĄTECZNE BOMBKI




 Hej, przygotowania do świąt powoli nabierają tempa, a z tej okazji dziś na blogu mała podpowiedź jak zrobić ciekawe bombki ze sznurka. 
Wystarczy tylko tubka kleju (ja używałam zwykłego do papieru bądź taki do dewna) balon i kordonek. Klej należy rozcięczyć z wodą (moje proporcje to ok. 1 łyżka kleju i 4 łyżki wody).
Następnie zanużamy w nim nasz sznurek.




 Pompujemy balon, zawiązujemy i oplatamy sznurkiem nasiąkniętym klejem.
Zostawiamy do wyschnięcia (ja kładłam je na kaloryfer). Następnie przekłuwamy balon.



 Jeszcze  troszkę wstążki i mamy efekt końcowy.





 I na koniec jeszcze jeden pomysł na fajna dekorację. Jeśli macie troszkę więcej czasu na zabawę, to domek z piernika jest dobrym rozwiązaniem. Jest bardzo czasochłonny, ale efekt końcowy jest naprawdę super.:) W tym roku udało mi się stworzyć taką chatkę:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz