25.03.2016

NOWOŚCI W SZAFIE

 Hej, na początek chciałabym Wam życzyć, ciepłych i udanych świąt wielkanocnych, pełnych radości i uśmiechu oraz smacznego jajka i mokrego Dyngusa.
 
 Ostatnio doszło mi kilka nowych rzeczy zarówno ubrań jak i gadżetów do kuchni i właśnie o nich  jest dzisiejszy post, tak więc zapraszam do oglądania i jeszcze raz życzę wesołych świąt wielkanocnych. :)
pozdrowionka :*

TOREBKA: BANGGOOD

SUKIENKA: BANGGOOD


SUKIENKA: RESERVED

FOREMKA DO MINI TORTU: BANGGOOD

SILIKONOWE FORMY DO KORONEK: BANGGOOD


Z okazji Dnia Kobiet do każdego zakupu w sklepie internetowym Farmona dostawało się gratis. Ja zamówiłam mały peeling do ciała, a do koszyka w gratisie wskoczyły dwa kremy pod oczy, krem na mrozy oraz dwa kolejne peelingi. Kiedy otrzymałam przesyłkę znalazło się w niej dodatkowo mnóstwo różnych próbek. Podsumowując za wszystko zapłaciłam 15 zł łącznie z przesyłką, a kosztowałoby mnie to 4 razy więcej. :)


trochę wielkanocnych słodkości


i jeszcze trochę moich wypieków :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz