6.07.2016

NOWOŚCI W SZAFIE-BANGGOOD.COM

Hej, dziś kilka nowości, a zwłaszcza chciałam pokazać Wam ostatnie zamówienie z Banggod.com, ogólnie to jestem bardzo zadowolona. Najbardziej czekałam na kostium, który całe szczęście okazał się dobry,  naprawdę bardzo mi się podoba i kosztował nie tak dużo bo około 50zł. Tak samo zadowolona jestem z  bluzeczki, która urzekła mnie słodkimi stokrotkami, do niej również nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest dobrze wykonana i ładnie się układa. Jeśli możecie to proszę o kliknięcie w linki, na pewno się odwdzięczę. :)
pozdrowionka :*


kostium kąpielowy: BANGGOOD.COM







bluzka: BANGGOOD.COM 



bluzka: stradivarius

bluzka: tally weijl

torebka: mohito



pasek: mohito

Coś dla miłośników wafelków, nowy truskawkowy Knoppers i wafelki Familijne :)

I jeszcze coś dla wielbicieli jogurtów greckich, nowe smaki do kupienia w Biedronce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz