26.09.2016

CUKROWE KORONKI




Cześć, jakiś czas temu pokazywałam Wam silikonowe maty do robionia koronek, które zamówiłam ze strony Banggood.com, gdyż  tam są one o wiele tańsze. Niestety do robienia ozdób z cukrowych koronek potrzebujemy specjalnej masy, dlatego do ich wypróbowania musiałm poczekać na jakąś okazję i niedawno taką okazją były urodziny mojego chłopaka.


 Tak jak wspomniałam do robienia koronek potrzebujemy masy, którą ja kupiłam na stronie Cake Land, do tego zamówiłam również barwniki w proszku oraz w żelu(którym barwimy koronki) w kolorze czekoladowego brązu.  



 Do koronek używamy barwnika w żelu, masę musimy uplastycznić w rękach, a następnie wypełnić formę silikonową, co nie jest już takie proste, ja pomagałam sobie plastikową skrobką, jednak można dokupić do tej czynności specjalną szpatułkę, która jak się przekonałam jest bardzo przydatna. Cukrowe koronki wykonywałam po raz pierwszy ale jak na początek myślę, że wyszło mi całkiem nieźle. Dodam jeszcze, że jeśli coś nam nie wyjdzie, możemy spowrotem ugnieść masę i zacząć od nowa.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz