28.07.2017

BIŻUTERIA OD DEDICANTE




 Hej, dziś chciałam Wam przybliżyć nieco firmę Dedicante, która oferuje nam piękną biżuterię z własnym grawerem lub zdjęciem. Na dedicante.pl znajdziemy bransoletki, również dla mężczyzn, naszyjniki jak i breloczki oraz identyfikatory dla zwierząt. 
Tym co wyróżnia dedicante jest możliwość stworzenia swojej własnej spersonalizowanej biżuterii. Ja wybrałam koralikowe bransoletki i naszyjnik celebrytki.
 Tworząc taką bransoletkę, mamy możliwość wyboru spośród kilku kształtów zawieszek w srebrnym lub złotym kolorze oraz 11 kolorów koralików. Następnie wpisujemy swój własny tekst, który ma zostać wygrawerowany na 1 stronie zawieszki oraz opcjonalnie tekst, który chcemy aby mieścił się na drugiej stronie. Następnie mamy do wybory 23 rodzaje pięknych czcionek tekstu oraz 59 symboli/rysunków, które dodatkowo mogą ozdobić naszą bransoletkę.






 Bransoletka wykonana jest z koralików porcelanowych, a zawieszka z wysokiej jakości stali szlachetnej, nie ciemnieje oraz nie uczula.




 Naszyjnik prezentuje się równie ślicznie i też można umieścić na nim grawer, jednak jak wybrałam opcję  bez.

 Do każdej biżuterii dostajemy również takie piękne małe papierowe torebeczki.

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z biżuterii, wygląda naprawdę ślicznie i jest wysokiej jakości. Bransoletki były nawet ze mną w górach, dotarły do wodospadu Siklawa, Doliny Pięciu Stawów Polskich czy nad Morskie Oko i prezentowały się świetnie.
  Możliwość wygrawerowania własnego tekstu sprawia, że biżuteria staje się dla nas wyjątkowa. Jest to również super pomysł na niebanalny prezent. 






https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę. 
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

1 komentarz: