1.12.2017

SWETER W HAFTY

Hej, mamy zimę, spadł śnieg a ja cieszę się, że udało mi się wcześniej zrobić kilka zdjęć i już zaczynam się zastanawiać jak to z tym teraz będzie. Przecież najfajniejsze zdjęcia wychodzą na zewnątrz. :) Jak dla mnie śnieg mógłby być tylko w święta, dzięki czemu panuje wtedy taki wspaniały klimat. :)
Wracając do zestawu to sweterek  z dużą ilością haftów nie mógł mi się nie spodobać. Hafty z przodu, z tyłu i na rękawach tworzą niesamowity efekt.  Dobrałam do niego czerwoną spódniczkę, która pięknie kontrastuje z czernią, wysokie kozaki oraz ciepłe futerko.
POZDROWIONKA :* 

SWETER: ZAFUL /  SPÓDNICA: SINSAY























https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :
)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz