22.01.2018

BRĄZOWY KOŻUSZEK

 Hej, od dawna podobały mi się kożuszki i w końcu jeden trafił w moje posiadanie. Mógłby co prawda być nieco grubszy, jednak baranek, którym jest podszyty bardzo dobrze spełnia swoją rolę. 
Pierwszy raz możecie zobaczyć mnie w czapce, ponieważ ich nie lubię noszę je bardzo rzadko, jednak stwierdziłam, że do tego zestawu będzie dobrze pasowała. Pod kurteczkę założyłam biały sweterek, do tego jasne jeansy oraz szare kozaki i szalik.:)
POZDROWIONKA :*  

KOŻUSZEK: ZAFUL / SWETER: SAMMYDRESS / SPODNIE: BERSHKA / CZAPKA: SINSAY / SZALIK: ZAFUL



















https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, na pewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz