22.02.2018

DEDICANTE- BIŻUTERIA DLA KAŻDEGO

 Hej, dziś chciałam Wam pokazać moje kolejne zamówienie ze strony Dedicante.pl. Wcześniej zamówiłam tam koralikowe bransoletki oraz naszyjnik celebrytkę. Bransoletki tak mi się spodobały, że były ze mną prawie wszędzie i pasowały mi do wszystkiego, natomiast naszyjnik spodobał się mamie, nosi go do tej pory i ciągle się dziwi, że jeszcze nic się z nim nie stało. :)  Dlatego tym razem w moim zamówieniu również znalazły się bransoletki koralikowe dla mnie, dla mamy bransoletka z grawerem do kompletu z naszyjnikiem, oraz zegarek dla narzeczonego.

 Bransoletki wybrałam w pasujących do siebie oraz do wielu stylizacji kolorach.

 Bransoletka z grawerem dla mamy to też świetny pomysł na prezent, zwłaszcza, jeśli wygrawerujecie  na niej swoje imiona tak jak zażyczyła sobie moja mama.


 I na końcu zegarek, w ładnym pudełeczku i może będę nudna, ale naprawdę przypadł narzeczonemu do gustu i mimo, że ma mnóstwo innych zegarków ostatnio nosi tyko ten.

Bardzo lubię Dedicante. Ich produkty sama przetestowałam i mogę szczerze powiedzieć, że są dobrej jakości, a możliwość ich spersonalizowania poprzez grawer nie tylko dowolnego napisu, ale również zdjęcia jest świetną opcją i dodatkowo uatrakcyjnia wybraną biżuterię. Marka wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie i z czystym sumieniem mogę ją Wam polecić.
Znacie DEDICANTE, miałyście już coś z asortymentu tej marki?
POZDROWIONKA :*
dedicante.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz