5.05.2014

NOWOŚCI W SZAFIE

Hej, niestety kończy się wolne,  teraz czeka mnie powrót na uczelnię i te nieszczęsne zaliczenia. No, ale cóż, trzeba się z tym jakoś zmierzyć, a po wszystkim zaczną się długo oczekiwane wakacje, to już za dwa miesiące. :) Teraz czas na nowości. Nazbierało się tego trochę, najpierw ciuszki i dodatki:

szorty: sinsay


 i kilka rzeczy z mohito














nowości kosmetyczne:









szminka ma kolor pomarańczowy, na zdjęciu kolor wygląda inaczej 





sypkie cienie do powiek, są rewelacyjne, już po pierwszym ruchu pędzelka po powiece wiedziałam, ze to jest to, na takie cienie polowałam już od dawna i w końcu znalazłam takie, które bardzo przyjemnie się nakłada, mają mocny kolor i są trwałe.  





 jeszcze trochę rzeczy do domu
ramki, filiżanka i talerzyk: home&you 



ostatnio zaczęłam gustować w zielonej i czerwonej herbacie, bardziej wolę tą zieloną z płatkami bławatka, gdyż do smaku czerwonej naprawdę trzeba się przyzwyczaić. Do tego potrzebowałam słodkiej filiżanki i fajnych pojemniczków, aby herbatka jak najdłużej pozostawała świeża  











 słoiczki: pepco



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz