16.08.2014

CZARNY KOMBINEZON

 Hej, kombinezony są bardzo modne tego lata, zarówno te krótkie jak i długie, swojego krótkiego ulubieńca pokazywałam Wam ostatnio, a teraz czas na kombinezon z długimi spodniami. Szukałam go przez bardzo długi czas, gdyż nigdzie nie mogłam znaleźć takiego, który dobrze się układa , aż w końcu udało mi się go upolować podczas małego wypadu do Oświęcimia. Jestem  z niego bardzo zadowolona, jest wygodny i uszyty z bardzo fajnego materiału, którego nie trzeba prasować, i dlatego bardzo często zabieram go na różne wyjazdy, jak na przykład ostatni wypad na Mazury, gdzie zrobiłam zdjęcia. :)
pozdrawiam :*














































kombinezon: medicine / szpilki: stradivarius / naszyjnik: mohito / bransoletki: reserved

Czarny kombinezon - MODNAPOLKA.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz