13.06.2016

TIULOWA SUKIENKA

 Hej, rozkloszowane tiulowe sukienki ostatnio robią furorę, jeśli chodzi o kreacje na wesele. Już 3 lata temu miałam taką, jednak wtedy nie było to u nas zbyt popularne i do tego trzeba było nieco odwagi aby założyć sukienkę księżniczki, dlatego bardzo się cieszę, że wreszcie ten typ stał się pożądany, gdyż są one po prostu śliczne, pięknie wyglądają w tańcu, a ja dodatkowo uwielbiam to uczucie kiedy sukienka obraca się razem ze mną. Wykorzystałam panujący trend i na wesele, na które szłam szukałam tylko takiej kreacji. Padło na sukienkę w kolorze pudrowego różu, którą można znaleźć na stronie sukienkowo.com, a ponieważ jest zdobiona koronką dodałam do niej tylko opaskę.

Jeśli ktoś jest zainteresowany to sprzedaję ją TU
 pozdrowionka :*

 sukienka: sukienkowo.com / opaska: house / szpilki: elilu.pl











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz