13.08.2016

BUTTERFLIES SHIRT

Cześć, zrobiło się nieco chłodniej , dlatego dzisiaj zestaw z długimi spodniami w białym kolorze. Takie spodnie moim zdaniem najbardziej pasują do okresu letniego, jednak na upały ich nie założymy, więc są idealne właśnie na takie chłodniejsze letnie dni. Udało mi się je kupić w New Look na wyprzedaży za 40 zł, tak jak i koszulę w motyle z Reserved, a ponieważ jak wspomniałam było nieco chłodniej założyłam jeszcze pudrową marynarkę. Całość dopełnia czarna torebeczka z uroczą kokardką.
Chciałam się Wam jeszcze pochwalić, że ostatnio wygrałam konkurs na stylizację, wygrywając 500 zł na zakupy, a to co kupiłam pokażę Wam w następnym poście.
Życzę słonecznego i miłego długiego weekendu
papatki :*

koszula: Reserved / spodnie: New Look / torebka: Mohito / sandały: elilu.pl / opaska: Stradivarius



















https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771





BUTTERFLIES BLOUSE - MODNAPOLKA.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz