8.10.2014

College

 Hej, w dzisiejszym zestawie króluje bluza z jak ja to nazywam "gąbczastego materiału" w kolorze pudrowego różu, z którą miałam trochę problemu z czym ją zestawić. Choć wydawało mi się, że będzie świetnie pasować do spódniczki zarówno obcisłej, jak i z zakładkami, to się przeliczyłam, bo w takim stroju nie miałam kompletnie talii i wyglądałam na 50kg więcej. :P Moim zdaniem, jeśli wyglądamy w czymś niekorzystnie, to choćby nie wiem jak było modne nie powinniśmy tego ubierać, no chyba że mimo wszystko dobrze się w tym czujemy. Do bluzy z dzisiejszego zestawu było mi troszkę ciężej coś dobrać, ze względu na jej prosty krój, ale po kilku przymiarkach do wszelakiego rodzaju spódnic, szortów i spodni jakie miałam, stanęło na zwykłych jasnych jeansach. Wywinęłam tylko trochę nogawki, dodałam szpilki aby wydłużyć sylwetkę i powstał taki oto efekt. :)
pozdrowionka :*








































bluza: pull&bear / spodnie: tally weijl / zegarek: apart


College - MODNAPOLKA.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz