5.10.2016

NOWOŚCI W SZAFIE- ZAFUL

 Cześć, moja paczucha z Zaful.com w końcu do mnie dotarła. Opisując to co się w niej znalazło muszę zacząć tak: wszyscy mają bomberkę mam i ja  :P Kurtki te każdemu dobrze znane sa już wszędzie i prawie każdy ma ją w swojej szafie. Podążając za trendami, zważając na to, że ten mi się podoba  sprezentowałam sobie jedną w kolorze granatowym, który w rzeczywistości jes trochę ciemniejszy, a kurtka nie świeci się tak jak na zdjęciu. Ogólnie jestem z niej zadowolona, niczym nie różni się od tych z sieciówek.

Będę bardzo wdzięczna za każde kliknięcie i na pewno się odwdzięczę :*

KURTKA: KLIK BLUZKA: KLIK BLUZKA:KLIK CHOKER: KLIK CHOKER: KLIK KOZAKI:KLIK

KURTKA: TU



 Kolejna rzecz to bluzka, przypominająca krojem bluzę, koronkowa z rękawami z cieńszego materiału z nadrukowanym wzorem.

 BLUZKA: TU



  Bluzka z pięknymi koronkowymi kwiatami. Ile zwykła, prosta, bawełniana koszulka może zyskać poprzez dodanie właśnie takiej ozdoby.
 BLUZKA: TU



 Ostatnie dwie rzeczy z mojej przesyłki to sławne chokery, tym razem w dłuższej formie. :)
 CHOKER: TU

  CHOKER: TU

 Poza paczuszką do mojej szafy wpadła skórzana kurteczka z H&M

 Kapelusz z H&M, który udało mi się kupić na promocji za 10zł.

Kozaki za kolano z czasnabuty.pl
 Teraz pomysł na oryginalny prezent. Jest to obudowa na telefon, którą sami możemy zaprojektować na stronie instacase.pl. Ja wykorzystałam ten pomysł na dzień chłopaka, ale na każdą inną okazję również się sprawdzi. Wystarczy, że na obudowie znajdzie się coś co obdarowany bardzo lubi, a dodając do tego fakt, że stworzyliśmy ją sami, prezent będzie jeszcze wspanialszy. W moim przypadku na obudowie znalazł się motyw koszykówki, co wywołało radość, a zwiększył ja fakt, że nie była gotowcem ze sklepu. Nasze dzieło dostajemy zapakowane w bardzo ładnym pudełeczku, co pozytywnie mnie zaskoczyło oraz w gratisie znajdują się w nim naklejki  i recznie napisana karteczka z napisem Witaj Sylwio, stworzyliśmy i zapakowaliśmy tą obudowę specjalnie dla Ciebie :). Taki mały gest a działa zdecydowanie na plus.








 W Carrefour i Tesco możemy znaleźc półkę z amerykańskimi słodyczami, nie sa tanie ale jak skusiłam się na sławne Reese's. Jak dla mnie to po prostu masło orzechowe w czekoladzie, wrażenia smakowe przeciętne.


https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771

1 komentarz: