23.11.2016

NOWOŚCI W SZAFIE -ZAFUL & DRESSLILY


 Hej, jakiś czas temu przyszło do mnie trochę rzeczy z ZAFUL i DRESSLILY. Po raz pierwszy miałam problem z przesyłką, która zatrzymana została przez Urząd Celny. Nie wiem czy to z powodu wagi, gdyż przesyłka ważyła ok. 1,3 kg czy innego, ale cała procedura polegała na tym że musiłam np. drogą mailową podać co w paczce się znajduje. Następnie w domu przywitałam kuriera z przesyłką, za którą musiałam zapłacić ok.70 zł. Zdarzyło się to pierwszy raz i mam nadzieję, że ostatni, a czy Wy miałyście podobną sytuację?




 SUKIENKA: TU
O tej sukience mogę napisać tylko tyle, że jest świetna. Ma modną długość oraz wykonana jest z materiału, który nie tylko jest miły w dotyku ale również zadziwiło mnie to jaki jest ciepły. Sukienka nadaje się więc idealnie na nasze warunki pogodowe.

BLUZA: TU
Bluza podszyta jest cieplutkim i milutkim futerkiem, wykonanie bardzo dobre, jedynie przyczepiłabym się do tasiemek po bokach, które mogłyby być z lepszego materiału. 

SPÓDNICA: TU
Długość, z którą bywa różnie w spódnicach z tego typu sklepów w tej jest w porządku. Na zdjęciu wygląda na dłuższą dlatego wiedziałam, że jeśli ją zamówię to w rzeczywistości będzie miała tradycyjną długość jak w każdej z sieciówek. Do materiału i wykonania również nie mam zastrzeżeń.

NARZUTKA: TU
I tu mam mały problem, narzutka prezetuje się całkiem inaczej niż na zdjęciu, a w dadatku jest tak ciężka w sfotografowaniu, że zrobiłam mnóstwo zdjęć i z każdej strony na każdej fotografii wygląda po prostu kiepsko. Na osobie jest już trochę lepiej jednak to jak się układa oraz materiał pozostwaiają wiele do życzenia. 

SZALIK: TU
Ciepły i miltuki, bardzo dobra jakość. 

TOREBKA: TU
Uwielbiam obydwie torebki, obie mają kolory pasujące do jesieni i dobrze wyglądają. Mała towarzyszyła mi cały pobyt na Kubie i sprawdziła się świetnie, natomiast szara jest ze mną cąły czas odkąd wróciłam. 

TOREBKA: TU


BOTKI: TU
Wykonanie tych botków mogę ocenić jako średnie i przyczepić się do koloru, który na zdjęciu był o wiele jaśniejszy. 

CHOKER: TU

 ZEGAREK: TU

FOREMKA DO JAJEK: TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz