13.12.2016

CO PRZYWIOZŁAM Z KUBY ?

 Hej, ostatni post na temat Kuby, lecz tym razem pokażę Wam co z tamtąd przywiozłam. Oczywiście to wszytsko nie jest dla mnie, znaczna większość to pamiątki przeznaczone dla bliskich. Na targu z pamiątkami, których było tyle, że nie wiedziałam na co patrzeć, większość rzeczy wykonana była z drewna. Największą uwagę zwracały  bębenki oraz drewniane samochody. Oczywiście co najważniejsze z Kuby przywozi się rum, cygara, kawę i kakao. O tym ostatnim niestety dowiedzieliśmy się już w drodze powrotnej i bardzo nam szkoda, że ten produkt nie przyleciał z nami do Polski. Zapraszam do oglądania :)
POZDROWIONKA :*

















Album na zdjęcia





 Tocororo - uważany za symbol Kuby ze względu na biało-czerwono-niebieskie piórka, w barwach flagi kubańskiej.












https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
 Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz