30.12.2016

SUKIENKA W PASECZKI

 Hej, wyprzedaże ruszyły pełną parą, a mi udało się już złapać okazję. Jest to sukienka w szaro czarne paski z Reserved, którą udąło mi się kupić za 39.90. Oprócz jeansów była to z resztą jedyna rzecz, która przykuła moją  uwagę, a ponieważ już jutro Sylwester to jeśli ktoś nie chce się świecić i woli coś skromniejszego to ta sukienka jest idealna. Tak na marginesie zdjęcia udało mi się zrobić w jakieś 3 minuty, dlatego nie zdążyłam zmarznąć, a poza tym czego się nie robi dla dobrych zdjęć. :P
POZDROWIONKA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!

SUKIENKA: RESERVED / BRANSOLETKA: APART / SZPILKI: H&M / FUTRO: SHEIN























https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
 Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz