18.08.2017

SUKIENKA POLA - LOU

 Hej, tydzień temu miałam przyjemność uczestniczyć w uroczystościach weselnych. Ciężko było mi znaleźć sukienkę, która odpowidałaby moim oczekiwaniom i nie znalazłam żadnych lepszych propozycji niż sukienki z LOU.pl. Teraz już wiem dlaczego panuje na nie taki szał. Są nie tylko przepiękne ale bardzo wygodne oraz bardzo dobrze i porządnie uszyte. Wybrałam sukienkę Pola i teraz po weselu mogę śmiało napisać, że mimo iż sukienka wygląda na nieco grubszą w ogóle nie było mi w niej gorąco. Miała niesamowicie miły materiał, przepiękne zdobienia i cudownie prezentowała się w każdym momencie. Jestem nią po prostu oczarowana i wiem, że wybrałam dla siebie najpięniejszą sukienkę oraz, że na następną okazję również wybiorę kreację z LOU. 

Jakie są Wasze opinie, miałyście kiedyś sukienkę z tego sklepu?
POZDROWIONKA :*


























https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz