5.04.2018

FOTOKSIĄŻKA - ORYGINALNE PODZIEKOWANIA DLA RODZICÓW

Hej, pewnie już większość z Was słyszała, a nawet już ma swoją fotoksiążkę. Ja je uwielbiam i zastępują mi taki tradycyjny album ze zdjęciami.
Tym razem postanowiłam spróbować stworzyć fotoksiążkę z PRINTU.PL. 
Bardzo dużą zaletą tego kreatora książek jest możliwość wyboru naprawdę  ogromnej ilości gotowych szablonów co zdecydowanie ułatwia tworzenie naszego foto pamiętnika.
Zbliża się sezon wesel dlatego PRINTU ma propozycję dla par młodych- fotoksiążka jako oryginalne podziękowania dla rodziców.

Jest to naprawdę świetny i nietypowy pomysł na podziękowania dla rodzicówWłasnoręczne stworzenie takiej książki i umieszczenie w niej Waszych wspólnych zdjęć na pewno sprawi Waszym rodzicom niesamowitą radość.


 

Teraz trochę o samej książce. Wybrałam twardą i błyszczącą okładkę. Strony ze zdjęciami są grube, gładkie i matowe. Książka jest miła w dotyku i efekt końcowy naprawdę mi się spodobał.  
 Zapraszam na co nieco efektów mojej zabawy z Printu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz