28.10.2016

NIECO ELEGANCJI

 Hej, dziś czas na trochę elegancji, choć bardzo lubię takie stylizacje to już dawno tu takiej nie było. Grantowa marynarka zgrała się ładnie ze spodniami z detalami w tym kolorze, a zwiewna blado zielona bluzeczka rozjaśniła górę stylizacji. Jeśli ma być elegancko to oczywiście na nogach nie może zabraknąć klasycznych czarnych szpilek. Chcąc dodać nieco pazura na szyi zawiązałam choker. Dodam jeszcze, że cały zestaw z wyjątkiem chokera udało mi się stworzyć z wygranej w konkursie na stylizację o której wspominałam jakiś czas temu. :)
Co myślicie?
POZDROWIONKA :*


 MARYNARKA / BLUZKA / SPODNIE / SZPILKI / TOREBKA: H&M / CHOKER: ZAFUL














https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
LINK DO KONKURSU
 
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz