10.10.2016

ZAMEK MOSZNA

Hej, zamek w Mosznej to moim zdaniem najpięknieszy zamek jaki możemy zobaczyć w Polsce. Swoim wyglądem bardzo różni się od pozostałych. Jakieś dwa tygodnie temu spełniło się moje małe marzenie i miałam okazję go zwiedzić. Zajeło to cały dzień,ale był to ostatni ciepły słoneczny weekend dzięki czemu można było nieustannie siedzie na ławce i podziwiać jego bajkową architekturę i po prostu nie chciało się stamtąd odchodzić. Rezydencja bardzo bogatego rodu Tiele-Wincklerów posiada aż 99 wież, a otacza ją ponad dwustuhektarowy park z kilkusetletnimi dębami i lipami. Niestety zamek mieści się w południowo-zachodniej części Polski niedaleko granicy przez co wiele z Was może mieć do niego bardzo daleko, ale jeśli tylko macie chęci lub będziecie w pobliżu koniecznie wybierzcie się go zwiedzić, ponieważ tego nie da się opisać tylko trzeba to zobaczyć.
pozdrowionka :*




















I na koniec zwiedzania chłopak sprezentował mi 4000 tysiące puzzli, ponieważ nad kominkiem w zamku wisiały takie ułożone i oprawione w ramkę i bardzo mi się spodobały. Lubię układać puzzle ale do tej pory największe jakie udało mi się zdobyć i ułożyć to 3000 tysiące, tu jest ich o tysiąc więcej i po rozłożeniu naprawdę robią wrażenie, a dla lepszego wyobrażenia sobie ich liczby powiem, że samo poprzekręcanie ich po wyjęciu z opakowania zajęło mi 1,5 h :) Jednak jest to dobre zajęcie na długie zimowe wieczory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz