10.01.2017

NOWOŚCI DRESSLILY, ZAFUL, ROSEGAL, SAMMYDRESS

 Hej, ostatnio przyszło do mnie sporo paczek, więc dziś pokażę Wam ich zawartość oraz kilka rzeczy, które udało mi się kupić na wyprzedażach.
Zapraszam :*


 SWETER: DRESSLILY

 SUKIENKA: DRESSLILY

 T-SHIRT: ROSEGAL


 FOTERKO: ROSEGAL

 SUKIENKA: SAMMYDRESS


 MARYNARKA: SAMMYDRESS

 SPÓDNICA: ROSEGAL

 TOREBKA: ZAFUL

 KOZAKI: SAMMYDRESS

SZPILKI: ZAFUL

 ZEGAREK: ZAFUL



BRANSOLETKA: SAMMYDRESS

 BRANSOLETKA: ZAFUL
NASZYJNIK: ROSEGAL

 PACKA DO WYGŁADZANIA TORTU: DRESSLILY
SILIKONOWA FOREMKA: DRESSLILY

 RADEŁKA: DRESSLILY

 BOTKI: H&M -50

 TOREBKA: HOUSE- 39,90

 NOWOŚĆ- TANGLE TEEZER Z RĄCZKĄ



 ZAWIESZKI DO PREZENTÓW: HOME&YOU- 5

  ZAWIESZKI DO PREZENTÓW: KAUFLAND -1,25

 WYKRAWACZE DO PIEROGÓW: BIEDRONKA- 3,99

 FOREMKI: HOME&YOU

 WYKRAWACZE: TESCO



 ZAPARZACZ DO HERBATY: HOME&YOU -4,50

 BAJECZNIE PACHNĄCY PEELING CUKROWY

I na koniec moje ostatnie odkrycie, jeśli ktoś był w pijalni czekolady E.Wedel i próbował deserowej czekolady do picia to właśnie to jest ten smak. Jest gęsta, nie za słodka, po prostu rewelacyjna. Polecam wypróbować.
https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
 Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz