25.02.2017

SPÓDNICA Z KWIECISTYMI HAFTAMI

Hej, pogoda ostatnio nie sprzyja robieniu zdjęć, ciągle tylko pada i wieje mocny wiatr stąd to małe opóźnienie, ale mam nadzieję, że niedługo powitamy już prawdziwą wiosnę. 
Hafty są ostatnio bardzo modne, a mi spodobała się właśnie taka kwiecista haftowana spódnica. Znalazłam ją na wyprzedaży, ale z nowej kolekcji była prawie identyczna, więc zrobiłam dobry interes, połączyłam ją z bluzką w kolorze pudrowego różu zdobioną koronką, ale świetnie pasowałyby również inne kolory, które znajdują się na haftach. 

POZDROWIONKA :*

 SPÓDNICA: NEW LOOK / BLUZKA: MOHITO





















https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhok9GoidNDlx20FYOgxE-NZUGJI_gKH7Sbo-ru9tQwhn2GDuxd2NuPHwP2rpNMG26lqUjt7mIYkFBpr_lgyx1vB_OmYDrFVkIhM19O5QZ4xBBT1zYArToyHanD8PCc-orMJ5dRPD17ZJ33/s1600/Untitled18.jpg
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Stylizacja: SPÓDNICA Z KWIECISTYMI HAFTAMI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz