5.05.2017

 Hej, dziś w jasnych kolorach. W roli głównej moje ulubione spodnie na lato w kolorze pudrowego różu do których zawsze najlepiej pasuje mi biała góra, a tym razem jest to koszula z chokerem i szerokimi rękawami. Muszę przyznać, że ostatnio bardzo się z nią polubiłam jak i z całym zestawem. Dobrałam do niego pudrowe mokasyny z ktyształkami i frędzelkami, które są niesamowicie mięciutkie i wygodne. Kilka zdjęć udało mi się zrobić na wakacjach, a już niebawem kolejna część wycieczki po Sal, na którą serdecznie zapraszam.
Pozdrowionka :*
KOSZULA: YOSHOP / MOKASYNY : PANTOFELEK24

















https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz