24.03.2017

VELVET SKIRT

Hej, zapowiada się naprawdę ładny weekend, słońce świeci stąd też u mnie bardzo wiosenny oraz nieco bardziej słodki zestaw. Połączenie bieli z różem daje bardzo delikatny efekt, te kolory niesamowicie ze sobą współgrają i jest to moje ulubione połączenie. Spódnica z dzisiejszego zestawu łączy ze sobą dwa ostatnie trendy plisy i velvet, natomiast bluzka choker oraz szerokie rękawy. Na wierzch założyłam szary płaszcz i dobrałam torebkę z łańcuszkiem.
Pozdrowionka :*

 BLUZKA: YOSHOP / SPÓDNICA: ZAFUL / SZPILKI:  ZAFUL / TOREBKA: YOSHOP / PŁASZCZ: DRESSLILY



















https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhok9GoidNDlx20FYOgxE-NZUGJI_gKH7Sbo-ru9tQwhn2GDuxd2NuPHwP2rpNMG26lqUjt7mIYkFBpr_lgyx1vB_OmYDrFVkIhM19O5QZ4xBBT1zYArToyHanD8PCc-orMJ5dRPD17ZJ33/s1600/Untitled18.jpg
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz