30.09.2016

KOSZULA Z WIĄZANIEM

 Hej, wiązania pod szyją sa jednym z ostatnich hitów. Szarfy mniejsze, większe, tasiemki, cokolwiek byleby pod szyją widniała piękna kokardka. Trend przypadł mi do gustu i kojarzy mi się z elegancją i dziewczęcością, dlatego u mnie koszula z wiązaniem wystąpiła w parze ze spódnicą. Koszulę znalazłam w sklepie dresslily, natomiast spódnicę uszyła mi mama, na wzór takiej z mohito. Co myślicie?
 
koszula: TU / torebka: h&m / buty: deichmann 





















https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
 Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)


KOSZULA Z WIĄZANIEM - MODNAPOLKA.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz