16.09.2016

WHITE DRESS

Hej, dziś mam dla Was zdjęcia zestawu zrobione w Makarsce. Biała, lekka, zwiewna, wykończona koronką sukienka idealnie wpasowuje się w tamtejszy klimat i przepięknie kontrastuje na tle błękitnego morza. Dobrałm do niej biżuteryjny hit czyli choker. Jeśli chodzi o buty to raz możecie zobaczyć płaskie sandałki z kryształkami, raz brązowe na obcasie z frędzlami a niekiedy nie ma ich wcale. Sukienka  była dla mnie zaskoczeniem, gdyż po jej zamówieniu, zobaczyłam podobną w jednym sklepie jednak wykonaną z brzydkiego materiału i koronki, poczułam więc wielką ulgę kiedy rozpakowując paczkę zobaczyłam, że ta jest całkiem inna, materiał zadziwiająco miękki, miły w dotyku, koronka też wygląda naprawdę dobrze. Żałuję tylko, że zamówiłam ją tak późno bo jestem nią zachwycona i stała się moją ulubioną, całe szczęście zdążyłam ją jeszcze kilka razy założyć. Mam też nadzieję, że do następnego lata sukienki hiszpanki nie wyjdą z mody. Jak Wam się podoba?

SUKIENKA- TU
CHOKER-TU
http://www.dresslily.com/faux-pearl-layered-chokers-necklace-product1493347.html?lkid=1505435































https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771


WHITE DRESS - MODNAPOLKA.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz